Waardering van ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin - Groesbeek op 8 mei 2018 interview

9.3

Mijn man heeft eerder in andere instellingen gezeten en die vond ik een heel stuk minder. Hier is genoeg leiding en ze hebben aandacht voor de patiënt. Hij wordt op tijd gewassen en kan precies doen wat hij zelf wil. Hij blijft het liefst op zijn kamer televisie kijken. Hij mag ook een sigaartje roken op zijn kamer. Daar was ik geen voorstander van, maar het mag gewoon. Hij krijgt 's ochtends brood op zijn kamer. 's Middags en 's avonds moet hij met de groep in de huiskamer eten. Daar wordt ook gekookt. Hij vindt het eten goed. Soms zie ik wel eens bewoners afwassen. Het gebouw vind ik heel mooi. Hij had eerst een kamer met een wasbak, maar nu heeft hij een heel appartement. Dat vindt hij heel prettig. Ik vind dat ook heel fijn. Hij heeft bij zijn appartement een eigen tuintje met een terrasje met een beukenhaag erom heen. Er worden wel activiteiten aangeboden, maar daar doet hij niet mee. Dat heeft hij nooit gedaan en dat heeft met zijn ziekte te maken. In de andere instelling was ik blij dat ik weer buiten stond, dat heb ik hier niet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin - Groesbeek

Wat fijn om uw mooie reactie te lezen; dat uw man goed op z'n plek is bij ons en u de omgeving ook fijn vindt. Daar zal het betrokken team ook blij mee zijn.

Vriendelijke groet,
Wilma Pouwelse, locatiemanager Kloostertuin

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.