ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin

Stationsweg 9 6561 BZ Groesbeek
Deze locatie is onderdeel van ZZG zorggroep

Waardering van ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin - Groesbeek op 4 mei 2018 Interview

Wij zijn zeer tevreden over hoe onze moeder hier behandeld wordt en over de hele gang van zaken in de instelling. Mijn moeder woont hier inmiddels vijf jaar. Ze heeft Alzheimer en zit in haar eigen wereldje. Ik vind het fantastisch hoe de verzorgsters met haar omgaan. Ze hebben alle aandacht voor haar. Ze maken bijvoorbeeld soms een puzzeltje met haar. Ik vind het wel jammer dat ik zie dat de verzorgsters veel tijd moeten besteden aan administratieve taken. Ik vind het belangrijk dat ze meer tijd kunnen vrijmaken voor de cliënten. Als wij vragen hebben naar de verzorging toe, worden wij altijd gehoord. Als ik een mailtje stuur, krijg ik direct antwoord. In principe is er voor mijn moeder een vaste contactpersoon, maar als deze vrij is kan ik ook met mijn vragen bij een ander terecht. Dat vind ik heel prettig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin - Groesbeek

Dank u wel voor de mooie reactie. Die ga ik delen met het team. Ze zullen blij zijn dat hun inzet zo wordt gewaardeerd.

Vriendelijke groet,
Wilma Pouwelse, locatiemanager Kloostertuin

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.