Waardering van ZZWD Woonzorg Zuidwest-Drenthe, locatie De Molenhof - Havelte op 27 juni 2017 interview

8.7

Ik heb goede afspraken met de medewerkers over het contact met mijn moeder. Mijn moeder heeft geen telefoon meer en als ze mij wil bellen wordt ze daar bij geholpen. Er wordt heel erg meegeleefd met mij en mijn moeder. Mijn moeder is heel tevreden om hier te wonen. Mijn moeder is ook erg blij. Ik vind het prettig dat ze in veilige handen is. Het gebouw wordt vernieuwd. Mijn moeder krijgt dan een appartement. Ik vind het dan wel erg groot worden. Nu heeft ze één kamer. Ik denk dat ik dan weer meubels moet kopen. Dat vind ik jammer. Ik kan heel goed afspraken maken. Soms voel ik me schuldig over de situatie. Daar krijg ik dan een goed advies over. Ik vind dat heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZWD Woonzorg Zuidwest-Drenthe, locatie De Molenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.