Waardering van ZZWD Woonzorg Zuidwest-Drenthe, locatie De Weyert - Dwingeloo op 27 juni 2017 interview

6.8

In grote lijnen gaat het maken van afspraken wel goed. Ik vind dat het in de communicatie tussen het personeel wel eens schort. De overdracht loopt niet altijd even soepel. Dat kan naar mijn mening wel verbeterd worden. De medewerkers doen wat in hun vermogen ligt. Er is vaak gebrek aan tijd. Ik vind dat ze allemaal erg hun best doen. Het is een hele mooie accommodatie. Als je binnen komt geeft het een thuisgevoel. Het is een huiselijk gebouw. Ik vind het gezellig. De kamer van mijn moeder is niet zo groot. De kamer vind ik mooi. Overdag is mijn moeder vaak beneden. Er worden genoeg activiteiten georganiseerd. Als er genoeg vrijwilligers zijn dan wordt er gewandeld of er worden spelletjes gedaan. Mijn moeder doet er aan mee en ze geniet er van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZWD Woonzorg Zuidwest-Drenthe, locatie De Weyert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.