Waardering van ZZWD Woonzorg Zuidwest-Drenthe, locatie De Weyert - Dwingeloo op 8 juni 2017 interview

Over het algemeen is mijn moeder zeer tevreden. Ik hoor van mijn moeder, dat de een wat meer doet dan de ander. Sommige medewerkers laten bijvoorbeeld een natte handdoek op de grond liggen terwijl iemand anders hem wel opruimt. Dat vind ik niet zo fris. De medewerkers nemen de tijd voor mijn moeder, als ze wat vraagt dan hoeft ze niet te wachten en dan wordt het direct geregeld. Ze hebben alle aandacht voor haar. Mijn moeder heeft het prima naar haar zin, ze wordt nergens toe gedwongen. Ze komen bijvoorbeeld aan de deur kloppen of mijn moeder zin heeft om koffie te komen drinken. Als ze geen zin heeft is dat ook goed. De accommodatie vind ik super, er hangt een hele gezellige sfeer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZWD Woonzorg Zuidwest-Drenthe, locatie De Weyert - Dwingeloo

Dank voor uw waardering, uw ervaring met de handdoek op de grond vinden wij als organisatie ook een ongewenste situatie. De kwaliteitsmedewerker van ZZWD heeft dit met de teams opgepakt zodat deze situaties niet meer voor zullen komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZWD Woonzorg Zuidwest-Drenthe, locatie De Weyert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.