Kleine Maatjes, regio Haarlem

zaterdag
Gesloten

Waardering van Kleine Maatjes, regio Haarlem - Haarlem op 19 juni 2018

Spierziekten

Medische kinderdagverblijf Kleine Maatjes in Haarlem is onze steun en toeverlaat geweest bij de zorg voor onze dochter en de opvang van haar gedurende 3 dagen in de week.Ons meisje is op de leeftijd van 7 maanden bij Kleine Maatjes terecht gekomen op advies van de kinderarts. En dit is de beste beslissing ooit geweest. Wij konden als gezin even op adem komen en weer deelnemen aan het arbeidsproces. Ze is daar gigantische liefdevol en professioneel opgevangen en verzorgt. Inmiddels is ze 2 jaar en ze heeft een hele mooie en goede ontwikkeling door gemaakt mede tot stand gekomen door haar verblijf op Kleine Maatjes.Onze dochter gaat ook altijd met plezier naar de opvang. En de communicatie overleg en uitvoering van een een behandelplan wordt altijd goed opgepakt.Wij zijn zeer tevreden met de opvang bij Kleine Maatjes en kunnen het iedereen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kleine Maatjes, regio Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.