Waardering van Antes, Polikliniek Dordrecht - Dordrecht op 9 juni 2011

3.3

Hoogdrempelig. Een verslavingsarts die ongeïnteresseerd is naar de patiënt, geen waarschuwingen geeft over medicatie, alleen maar kan zeggen: je moet stoppen, maar hoe? Handvatten worden niet aangerijkt en je wordt niet serieus genomen. De (toch wel aardige) consulente sprak haar mening niet uit. Dit was voor mij een hele contraproductieve behandeling. Dat je zelf moet stoppen is natuurlijk algemeen bekend, maar je gaat naar een instelling voor advies en ondersteuning bij het stoppen. De namen van de consulente en de verslavingsarts ken ik nog steeds, maar ik denk niet dat het relevant is om hun namen hier te noemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Antes, Polikliniek Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.