Waardering van Brijder Jeugd Kliniek Mistral - Den Haag op 6 mei 2019

8.8

Ik ben 12 weken in behandeling geweest bij Mistral. Ik heb in deze 12 weken alle hulp gekregen die ik zocht.  Mistral heeft er voor gezorgd dat ik weer een leven kan hebben en heeft me laten inzien dat dit zonder gebruik mogelijk is. Ik ben erg positief over hoe zo omgaan met vrijhedne en verlof, dit helpt erg met het oefenen en voorbereiden voor de buitenwereld na opname. De behandelaen zijn erg vriendelijk, maar streng op de juiste momenten en ik heb me altijd begrepen en serieus genomen gevoeld. Ook de inrichting van de kliniek en de sfeer die is gecreëerd, door bijvoorbeeld de pingpongtafel etc. vind ik erg fijn. Afspraken worden duidelijk aangegeven en bij elk probleem dat wordt aangegeven bij de begeleiding wordt direct een oplossing gezocht. Conclusie: zeer positief.

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Jeugd Kliniek Mistral - Den Haag

geplaatst op 6 mei 2019

Hartelijk dank voor uw positieve reactie op Zorgkaart Nederland!
Fijn dat u zo tevreden bent.

Bent u of werkt u voor Brijder Jeugd Kliniek Mistral? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.