Brijder Jeugd Kliniek Mistral

Kiwistraat 5 2552 DH Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Brijder Verslavingszorg

Waardering van Brijder Jeugd Kliniek Mistral - Den Haag op 2 oktober 2017

Verslavingen

Ik kwam hier binnen met een alcohol-, blow-, en speedafhankelijkheid. Ook was ik suicidaal en liep ik vast op bijna alle vlakken van mijn leven. In de kliniek heb ik veel moeilijkheden gehad maar zolang ik alle hulp bleef accepteren kwam het altijd goed. ik ben inmiddels al een tijd clean en kom nog wekelijks naar de eigenkrachtgroep die Mistral organiseert om niet te vergeten waar ik mee bezig ben. Ik heb ervaren dat als je alle hulp accepteerd deze kliniek je leven helemaal om kan draaien en deuren kan openen waarvan je niet eens wist dat ze er waren. Ik heb sinds mijn opname eindelijk een leven waar in ik aan geen middel meer vast zit en echt kan doen wat ik wil.

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Jeugd Kliniek Mistral - Den Haag

Dank voor uw mooie woorden en waardering voor onze medewerkers. Heel fijn te lezen dat het zo goed met u gaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Jeugd Kliniek Mistral? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.