8.9

2552 DH Den Haag
Telefoon 088-3583560
Locatie Deze locatie is onderdeel van Brijder Verslavingszorg

29 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Er goed geholpen. We zijn bij meerdere instellingen geweest hiervoor en weten waar we het over hebben. Dank aan Annemieke Tobben voor de goede begeleiding van onze zoon, was qua afspraken niet altijd...

geplaatst op 1 december 2017

Hartelijk dank voor uw hoge waardering en uw compliment over de behandelaars en behandeling bij Brijder Jeugd!

3 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hee erg goed geholpen.

geplaatst op 6 november 2017

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

• 9.3

13 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling in Gouda. Ik heb een goede ervaring gehad en de behandeling liep vlotjes.

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Gouda - Gouda

geplaatst op 16 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw reactie!

• 6 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb er ontzettend veel baat bij gehad, en een hele fijne behandelaar. locatie Gouda

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Gouda - Gouda

geplaatst op 9 oktober 2017

Dank voor uw waardering. Fijn om te horen dat u zo positief bent over uw behandeling!

• 8.7

11 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Brijder Jeugd Ambulant te Delft Alles is prima bevallen en het probleem was veel sneller opgelost dan ik had durven hopen

geplaatst op 12 juli 2017

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback.

• 7.7

16 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heel erg tevreden over mijn behandeling van ongeveer 1jaar. Leerzame informatieve gesprekken , de juiste hulp bij het vinden van een kliniek en na een aantal uitglijders tijdens een behandeling van...

geplaatst op 20 juni 2017

Hartelijk dank voor uw waardering op Zorgkaart. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw behandeling bij Brijder.

• 8.8

21 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Goed behandeld in Delft, altijd een geduldig, luisterend oor en goed geholpen. Erg tevreden over deze zorginstelling.

geplaatst op 23 februari 2017

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw behandeling. Hartelijk dank voor uw waardering.

• 9.5

20 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

succesvol gestopt met gamen en dat nu al voor een periode van een half jaar.

geplaatst op 21 februari 2017

Complimenten dat het u lukt om al zo lang te stoppen met gamen en wij zijn heel blij dat wij daar een steentje aan hebben kunnen...

• 7.5

2 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

de behandeling en de medewerkers zijn zeer goeden helpen je goed met het oplossen van je problemen.behandeling gehad in gouda

geplaatst op 6 februari 2017

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u zich goed geholpen voelt door Brijder.

• 8.8

24 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De behandeling was zeer goed, de accommodatie was goed.Af en toe lagen prive omstandigheden in de weg.Voor de rest was alles zeer goed vandaar de 8.8

geplaatst op 26 januari 2017

Hartelijk dank voor uw hoge waardering, wij zijn hier heel blij mee!

• 8.2

20 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring van Brijder Jeugd: Na vele verschillende praktijken te hebben geprobeerd is uiteindelijk Brijder Jeugd die mij heeft kunnen helpen met het afhandelen van mijn verslaving. Via mijn...

geplaatst op 23 januari 2017

Wij zijn heel blij te horen dat je van je verslaving af bent! Dank je wel voor je compliment.

• 9.2

24 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Tamelijk wanhopig op zoek naar hulp voor onze ontspoorde 17 jarige zoon. Huisarts volstrekt onwetend; na enig zoeken Brijder gevonden. Fantastisch; afspraak binnen 2 weken met helder, duidelijk...

geplaatst op 27 mei 2016

Hartelijk dank voor uw zeer positieve feedback. Fijn dat uw zoon in goede handen is bij Brijder.

• 9.3

25 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne therapeute die de tijd nam, ons gezin enorm goed heeft begeleid. Wij hebben er als gezin heel veel aan gehad.

geplaatst op 28 januari 2016

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze therapeut, hartelijk dank voor uw feedback.

• 9.7

8 september 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was verslaafd aan cannabis. Geen werk, geen school en geen motivatie. Nu 5 maanden verder. Ik voel me beter en rustiger dan ooit. Zelfverzekerder dan ooit en ben weer aan het werk en gebruik geen...

geplaatst op 9 september 2015

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw behandeling en over onze medewerker, hartelijk dank voor uw feedback.

3 december 2014 - Goedgekeurd door de redactie

In Welmoed Stelling een zeer bekwame therapeute gehad voor onze zoon. Helaas zijn zijn problemen nog niet opgelost. Wij als ouders hebben erg veel steun van Welmoed mogen ervaren.