Brijder Verslavingszorg Alphen aan den Rijn

Raoul Wallenbergplein 27 B 2404 ND Alphen aan den Rijn
Deze locatie is onderdeel van Brijder Verslavingszorg

37 resultaten voor je selectie:

13 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over mijn begeleider. Hij legt goed uit en als je het niet snapt, legt hij nog zovaak uit als nodig is. Indien nodig, kan ik hem altijd bellen. Ook nu de behandeling gestopt is....

20 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het probleem waar ik mee zat, mijn verslaving, is zeer serieus opgepakt. We hebben er beide hard en goed aan gewerkt om dit op de juiste wijze aan te pakken en op te lossen.

9.3
1 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben bijzonder tevreden over de persoonlijke aanpak. Met de nodige humor zijn we samen mijn problemen te lijf gegaan.

22 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Voelde me serieus genomen en we hebben samen gezocht naar oplossingen om het probleem aan te pakken. Ik heb de gesprekken met mijn behandelaar al zeer fijn ervaren

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Alphen aan den Rijn - Alphen aan den Rijn

Dank voor uw waardering op Zorgkaart Nederland. Wat fijn dat u zich serieus genomen voelde en dat we u hebben kunnen meehelpen...
6 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het maken van afspraken, het starten van behandeling(en) was zéér snel en direct met de juiste professionele medewerkers. Ook na de (snelle) opname in de kliniek in Hoofddorp en de benodigde nazorg...

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en positieve feedback!
20 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

ruim voldoende aandacht en er wordt de tijd genomen. positief is ook de terugkeer momenten

Heel fijn te horen dat u zo positief terug kijkt op uw behandeling en de terugkeer momenten. Dank u wel dat u de moeite hebt...
14 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Begonnen met individuele therapie dat sloeg niet aan.Groepstherapie sloeg beter aan.

Hartelijk dank voor uw waardering. Gelukkig heeft u baat gehad bij de groepstherapie.
8.8

Fijn om te horen, dank u wel!
17 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn behandelaar was Ilonka, mijn ervaring is heel erg goed.

9.7

Heel fijn te lezen dat u een coach had die zich goed kon inleven in uw situatie en daar aandacht voor had. Dank u wel voor de...
8.7
20 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

goede ervaring ter vergelijking met de eerste keer dat ik hier kwam. Dit heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat het nu vanuit mij zelf kwam dat ik behandeld wilde worden.

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. Het is inderdaad waar dat innerlijke motivatie bijdraagt aan het slagen van een...
9.5
5 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een goede ervaring bij De Brijder. In aanvang wat verschillende mensen gesproken, dat was wat verwarrend maar mede door Ilonka een prima tijd gehad. Uiteindelijk ben ik blij dat de beslissing...

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op Zorgkaar Nederland.

Heel hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling. Fijn dat u baat heeft gehad bij de behandeling.
8.5
14 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerk(st)ers hebben aandacht voor je probleem en zijn professioneel geschoold om je te helpen en tips te geven. Dit alles op een vriendelijke manier.

Bedankt voor uw waardering. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de behandeling.
29 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was voor de tweede keer aangemeld ivm verslavingsproblematiek, het was opvallend hoe snel ik weer gebeld werd door de medewerkster die mij eerder behandeld had en ik kon snel weer bij haar...

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn om te horen dat u snel weer terecht kon en tevreden bent over uw behandeling Brijder.
9.7
9 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

de gesprekken met Ilonka, de begeleiding hebben mij goed geholpen om terug te vechten voor mijzelf. dankbaar dat zij voor mij begreep en mij leerde vechten.

Bedankt voor uw waardering. Fijn om te lezen dat de gesprekken u hebben geholpen.
7.8
9 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben behandeld voor alcoholproblemen met cgt. Ik vond het gebruikte boekje erg prettig en zal dat zeker bewaren om bij latere terugvalletjes nog even in te kijken. Mijn behandelaar was zeer...

Hartelijk dank voor uw waardering op Zorgkaart Nederland en uw toelichting daarbij.
6 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer positief. Ik wist al goed wat ik wilde. Hier is voor de extra gereedschappen gezoergd

Heel positief te lezen dat wij net even de tools aan konden reiken om u verder te helpen. Dank u wel dat u de moeite heeft...
18 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben hier begrip vol ontvangen en behandeld. Kreeg ruimte om mijn probleem uit te spreken. De medewerkster had een luisterend oor voor mij,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te lezen dat u zich gesteund heeft gevoeld.
19 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Na ruim 1 1/2 in behandeling te zijn geweest met de medewerkers van de Brijder te Alphen aan den Rijn heb ik als zeer fijn ervaren, de gesprekken die ik heb gehad met Ilonka van Eck en Sandra Hekel...

Erg fijn te horen dat uw behandeling zo goed is verlopen en dat u erg tevreden bent over uw behandelaars. Dank u wel voor uw...
8.3