Waardering van Brijder Verslavingszorg Delft - Delft op 12 september 2019

4.3
  • Verslavingen

Er is geen behsndelingsplan. De begeleider is zeer hulpvaardig maar probeert zijn norm aan mij op te dringen. De gesprekken verlopen volgens vast stramien: eerst aanhoren, dan de kleine openingen mentaal noteren zodat die naderhand in het gesprek als vallen worden gebruikt.Het pand ziet er niet uit  Het ziet er eerder uit als een gebruikersruimte dan als een hulpinstelling. vermoedelijk zal ook hier weer het meeste geld gaan naar de overhead.De hulpverl mening is goed bedoeld maar erg gedateerd.

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Delft - Delft

Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het te horen dat de behandeling niet naar tevredenheid verloopt. Mocht u hierover verder met ons in gesprek willen, neemt u dan contact op via: https://www.brijder.nl/contact/vraag-klacht-compliment

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Delft? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.