Waardering van Brijder Verslavingszorg Haarlem, Zijlweg - Haarlem op 25 januari 2018

8.7
  • Verslavingen

Ik ben goed opgevangen. En als je zelf wilt moet dit soepel en snel verlopen. De begeleiding is goed. Het ligt vooral aan je zelf. Hoe graag wil je iets, hoe wil je dat de rest van je leven verder gaat en hoe ga je dit invullen. Dit is een zet in de goede richting. Ik heb hier veel gezien gehoord en geleerd. En ben heel blij dat ik hier ben geweest. Het gaat goed met me ondanks dat ik vlak na dat ik ben weg gegaan mijn lieve vader heb verloren.

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Haarlem, Zijlweg - Haarlem

Allereerst wil ik u sterkte wensen met het verlies van uw vader.
Daarnaast wil ik u bedanken voor uw reactie en is het voor ons fijn te horen dat het goed met u gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Haarlem, Zijlweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.