Waardering van Brijder Verslavingszorg Kliniek Emiliehoeve - Den Haag op 30 juli 2012

9.7

Ik kan het eigenlijk kort houden? Door Emiliehoeve heeft mijn leven weer waardevol gemaakt..! Ik heb ook andere programma's gedaan maar dit programma is veruit het beste zo niet het beste wat ik heb gedaan. Het is hard werken maar met de gehele staf van psychologen, doktoren, psychiater en de verdere hulpverleners die aanwezig zijn plus de motivatie om te willen veranderen is dit naar mijn mening de beste plek in nederland of zelfs in Europa...!! Alle stafleden die stuk voor stuk zeer bekwaam zijn,zich goed kunnen inleven in de problematiek van de cliënt en zo al vrij snel een behandelplan in werking word gesteld voor de hoogstnodige verandering in iemands leven. En natuurlijk heb ik ook erg veel steun aan de medebewoners gehad..! ook zij zitten in de hoeve boot om te veranderen en zijn er zeer veel overeenkomsten met de anderen waardoor je elkaar goed kan motiveren. Ik vind het jammer dat ik het programma niet eerder heb gevolgd!! Ik heb het gedaan en ik ben een gelukkig mens ! het was en is voor mij het deel van de oplossing..! of het de oplossing is ligt natuurlijk ook aan mezelf...!

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Kliniek Emiliehoeve - Den Haag

geplaatst op 8 augustus 2012

Bedankt voor uw positieve reactie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Kliniek Emiliehoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.