Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp

Verslavingszorg

uit 38 waarderingen

Waardering van Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp op 8 juli 2022

Verslavingen

Ben er opgenomen geweest in juni 2022. Van binnen ziet het gebouw er erg goed uit. Vanuit de binnentuin lijkt het nogal op barraken. Maar ik kwam niet voor het uitzicht Het Personeel is vakkundig. Wat mij raakte is de persoonlijke aandacht. Je wordt echt als mens gezien. Altijd was er tijd voor een praatje. Zodra ik emotioneel iets wilde delen (gewoon aangehoord wilde worden) dan werd er tijd voor me gemaakt, ook midden in de nacht. Faciliteiten zijn goed, eigen sporthal met voldoende spullen voor o.a. batminton, volleybal, voetbal en fitnessruimte met apparatuur. Voeding: prima, ontbijt en lunch broodmaaltijd. Avondeten prima gevarieerd, ma-do wordt vers bereid, weekend via cateringservice. Vrijdag- en zaterdagavond mag je zelf extern bestellen of kan je in een groepje naar de snackbar onder begeleiding van de staf. Al met al ben ik dankbaar met de geboden zorg om de eerste stap te zetten naar mijn herstel.

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Wij zijn blij u te hebben kunnen helpen met uw eerste stap naar herstel. Fijn dat u zich zo gezien heeft gevoeld.
Heel veel succes met uw verdere herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.