Waardering van Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp op 2 januari 2018

6.7
  • Verslavingen

Eerlijk oordeel hebben mensen iets aan:Het cijfer is wat lager dan ik het zou willen geven, maar vanwege de verplichte accommodatie... Want dat was niet veel waard. Verder vond ik het krap, beetje claustrofobisch. En qua vrijheden was het streng. Beetje protocol werk. De behandeling daarentegen was prima. Geen intensief programma, wat mi ook niet hoort tijdens een detox. De hulpverleners/artsen waren er erg vriendelijk en meegaand. (Ik kwam uit een zeer diep dal en ben daar gestabiliseerd/opgeknapt. Bedankt!)

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Hoofddorp - Hoofddorp

Dank u voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. Fijn te horen dat u tevreden bent over de behandeling.
U geeft echter ook wat kritische punten aan. Wilt u daar met ons over in gesprek?
Neemt u dan contact op via informatie@brijder.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.