Waardering van Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp op 10 oktober 2016

1.2

GHB detox, zeer slecht. Nachtdiensten vergeten zo nu en dan je een gift om de 2 uur te geven. Alleen de 2 dames zijn toppers. Raadt deze kliniek niet aan voor een ghb detox

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met uw behandeling en dat deze volgens u niet naar behoren is verlopen. Graag nodigen wij uit voor een gesprek om van uw ervaringen te leren. Wanneer u daar behoefte aan heeft, kunt u mailen naar ted.bierman@brijder.nl, manager bedrijfsvoering van de kliniek. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ook een formele klacht indienen via https://www.brijder.nl/contact/klachtenregeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.