Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp

Verslavingszorg

Spaarnepoort 1 2134 TM Hoofddorp
Deze locatie is onderdeel van Brijder Verslavingszorg

Waardering van Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp op 18 april 2019

Verslavingen

heb een super mooie tijd gehad bij brijder in Hoofddorp en super opgevangen door zowel het personeel als de medeclienten.ook ten tijde van spanningen word er addequaat gereageerd en gehandeld en word er samen met de client naar oplossingen gezocht .de kamers zijn supernetjes , de schoonmakers hartstikke gepassioneerd en de rest van het personeel heeft ook een plekje veroverd in me hart !dit is een mooie start geworden van een nieuw en clean leven  !  ook de informatie die werd gegeven aan mijn vrouw en vader toen ik erom vroeg was zo goed geregeld dat zelfs mijn vader die slecht nederlands spreekt en verstaat volledig begreep wat er bedoeld werd.kortom een super ervaring na een nare periode van verslaving en tegenslagen.ik hoop dat meer mensen die hier terecht komen open zullen staan voor het progamma en zichzelf volledig inzetten zodat er optimaal geholpen kan worden..bedankt brijder Hoofddorp , ik heb veel van jullie geleerd en zal dit ook altijd met me mee blijven dragen '!

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp

Wat fijn dat u zich zo goed geholpen voelt, en dat het nu zo goed met u gaat! Dank u voor dit mooie compliment!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.