Waardering van Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp op 2 oktober 2018

9.5
  • Verslavingen

Ik heb nu 2 weken in de detox gezeten voor mijn wietverslaving van 20 jaar. Vond het enorm spannend en eng op wat me te wachten stond maar vanaf de binnenkomst werd ik al heel warm en goed ontvangen door het personeel. Ben op de 1e dag ook gelijk beetje gaan deelnemen aan het programma (ook al was dat niet verplicht) vanwege de geweldige sympathieke begeleiders die hier werken en nu heb ik ook echt getroffen met mijn fijne en sociale groep! Naar mijn mening mag Brijder Hoofddorp nooit sluiten!

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Hoofddorp - Hoofddorp

Wat fijn dat de behandeling u goed gedaan heeft, hartelijk dank voor uw reactie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.