Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp

Verslavingszorg

Spaarnepoort 1 2134 TM Hoofddorp
Deze locatie is onderdeel van Brijder Verslavingszorg

Waardering van Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp op 3 april 2017

Verslavingen

Op 21 maart 2017 ben ik opgenomen bij de Brijder in Hoofddorp op de detox afdeling. Ik ben hier 2 weken geweest. In deze periode ben ik van een GHB misbruik afgekomen. De begeleiding van het personeel en artsen was erg goed. Er werd goed naar mij geluisterd en had inbreng in mijn detox fase.Ik heb het, als je dit kunt zeggen tenminste' als een prettig verblijf gevonden waarin ik de detox heb gehad en hierna goed heb kunnen werken.

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Hoofddorp - Hoofddorp

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat u zich geholpen heeft gevoeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.