Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp

Spaarnepoort 1 2134 TM Hoofddorp
Deze locatie is onderdeel van Brijder Verslavingszorg

78 resultaten voor je selectie:

28 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele staf en rechtvaardig. Deze mensen zouden meer respect terug mogen krijgen vanuit de cliënten. Maken graag tijd voor je bij behoefte aan een gesprek of een luisterend oor.Heb me erg...

Reactie van/namens Verslavingszorg Brijder Verslavingszorg Kliniek Hoofddorp - Hoofddorp

Hartelijk dank voor uw waardering op Zorgkaart. Fijn om te lezen dat u met een positief gevoel kan terugkijken op uw behandeling.
20 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Naast de ontvangen info van de organisatie ook veel geleerd van mede bewoners door naar hen te luisteren en hun ervaringen te horen

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.
7.8
11 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Na negen jaar in de GGZ gewerkt te hebben als slaapwacht, wakende wacht en woonbegeleider vond ik mij plots aan de andere kant van de 'tafel'. Het proces om inzicht te krijgen en hulp te accepteren...

Dank u voor uw mooie en positieve woorden. Wat fijn dat u zich goed geholpen voelt.
7 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling prima op maat en effectief. Omgang van begeleiding met cliënten in vrijwel alle gevallen passend en plezierig. Ik had prima begeleiders. Mijn opname werd prima en snel geregeld. De...

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. Het is voor ons fijn om te horen dat u tevreden bent over de zorg van Brijder.
4 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

prettig goed opgevangen en goede mentor gehad

Bedankt voor uw positieve woorden!
31 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ondanks het feit dat ik met griep binnenkwam is dit een van de beste opnames die ik ooit heb gehad. De staf had begrip voor het feit dat ik nog ziek was en heeft mij de eerste dagen mijn gang laten...

Dank u dat u de moeite heeft genomen om een waardering te plaatsen. Uiteraard zijn wij blij dat u tevreden bent.
9.2
22 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heel erg positief en heel veel geleerd. een nieuwe start gemaakt.

Dat is fijn om te horen, dank u wel!
9.8
10 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring is dat ik er goed ontvangen bent en de staf was erg goed en ze hebben me goed gesteund als ik het ff niet meer ziet zitten daar ben ik erg blij mee.

Vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden. Wij zijn blij te lezen dat u zulke goede ervaringen heeft.
7.5
8 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel erg tevreden over mijn verblijf, heb veel geleerd, veel geluisterd zowel naar mede cliënten en staf... Heb ook geleerd om geen middelen nodig te hebben als er onrust is in mn leven dat...

Fijn te lezen dat onze behandeling u zo goed heeft gedaan. Wij wensen u alle goeds! Dank u hartelijk voor uw reactie.
8.2
8 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke, geduldige, professionele staff. Goede zorg, aandacht en accommodatie.

9.3
5 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ben erg tevreden, de begeleiders hebben altijd een luisterend oor als je ze nodig hebt.

Hartelijk dank voor uw waardering, fijn om te lezen dat u tevreden bent.
30 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig personeel, bieden een luisterend oor. Wanneer je vragen hebt kun je altijd terecht.

Hartelijk dank voor uw waardering, fijn om te lezen dat u tevreden bent.
29 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik wordt hier altijd goed opgevangen en vind ene luisterend oor

Hartelijk dank voor uw reactie en positieve beoordeling, wij waarderen dit enorm.
29 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne detox wat betreft de begeleiders en programma. De groep kan je natuurlijk niet kiezen. De regels mogen iets soepeler, maar ik snap dat dit ook lastig is omtrent de doelgroep.

Hartelijk dank voor uw waardering en opmerking.
7.8
18 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

ik heb gehaald wat ik wilde halen.

Hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland
8.8
4 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dit is de eerste opname die ik succesvol heb afgerond in al die jaren ik bezig ben met mijn verslaving.Dit heeft mede te maken met de omgang en benadering van de staf naar client toe.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze medewerkers, hartelijk dank voor uw reactie.
6.8
30 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Voor mij de 5e opname ivm GHB verslaving. Bij elke opname clean en met een tevreden gevoel met ontslag geggaan. Dank hiervoor!

Hartelijk dank voor uw bericht. Het doet ons goed te lezen dat u zulke goede ervaringen heeft gehad.
10 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

GHB detox, zeer slecht. Nachtdiensten vergeten zo nu en dan je een gift om de 2 uur te geven. Alleen de 2 dames zijn toppers. Raadt deze kliniek niet aan voor een ghb detox

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met uw behandeling en dat deze volgens u niet naar behoren is verlopen. Graag...
1.2

Filters