Waardering van Brijder Verslavingszorg Leiden - Leiden op 18 oktober 2019

• Verslavingen

Toen ik op mijn achttiende bij Brijder mijn traject startte wist ik niet goed wat ik kon verwachten. Ik schaamde me naar mijn vrienden en familie toe dat ik verslaafd was en wist niet goed hoe ik met de situatie moest omgaan. Brijder nam rustig de tijd om samen met mij tot een plan te komen om de schaamte weg te nemen en een passende manier te vinden om mij van mijn verslaving af te helpen. Na wat ups en downs ben ik nu twee jaar volledig nuchter. Mede dankzij Brijder. Zij hebben mij altijd het gevoel gegeven dat ze voor mij klaar stonden. Deze steun heeft mij ontzettend geholpen tijdens mijn herstel. Waar ik vooraf sceptisch was en niet zeker wist wat ik kon verwachten kan ik nu iedereen die struggled, met welke verslaving dan ook, Brijder aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brijder Verslavingszorg Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.