Waardering van De Skuul - Den Hoorn op 19 maart 2013

Ik was vanaf mijn 12 jaar verslaafd aan medicatie/alcohol en hard drugs.Op een dag begreep ik dat mijn leven één groot leefprobleem was. Voor hulp wilde ik niet naar A'dam. Op Texel voelde ik me veiliger. In de Skuul leerde ik mijzelf kennen, terug naar de basis, zelf keuzes maken en een eigen leven opbouwen. Mijn leventje is nu een stuk rustiger en overzichtelijk geworden. Er is nu ook een Stichting Vrienden van de Skuul waarvan ikzelf de penningmeester ben geworden De afgezonderde ligging van deSkuul, het zeer ervaren personeel en de toegepaste methode geeft iedereen die wil worden geholpen een definitieve nieuwe kans. •zorg dragen voor ontwikkelen van individuele herstelpaden waarin wonen en werk en zingeving als uitkomstmaat worden gehanteerd Gewoon een uniek concept!!!

Bent u of werkt u voor De Skuul? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.