Waardering van Geduld Interventies GGZ - Amsterdam op 4 juni 2019

3.8
  • Verslavingen

Ik heb in mei 2018 behandeling gevolgd bij  bij broadway lodge Mijn complimenten en eeuwige dankbaarheid voor de proffesionals daar. De 6 weken verblijf daar zie ik als het eerste gedeelte van de behandeling die geef ik cijfer 10Het tweede maar net zo belangrijke gedeelte van mijn behandeling is aftercare in nederland bij geduld interventies welke ik heb ervaren als een grote flop.De aftercare bij jimmy verliep chaotisch en zeer onproffesioneel. Groepen die geleid werden door stage lopers van het hbo. Elke dag een andere groep leider. Ervaringsdeskundige die wegliepen en behandelaars die verdwenen van de ene op de andere dag. Familie care die niet aanwezig is. Regelgeving van de zorgverzekering die omzelld dient te worden waardoor rechten van mij dienen te laten gaan onder het kopje voor mijn eigen bestwilVervolgens na declaratie van mijn zorgverzekeraar verzoeken gehad voor machtegingen aangezien  ivm een aanstaande fraude onderzoek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geduld Interventies GGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.