Waardering van GGZ Interventie Amsterdam - Amsterdam op 7 maart 2019

1.0

Deze instelling heb ik benaderd omdat ik een vriendin had die verslaafd was aan alcohol. Ik heb bij de informatieaanvraag geen telefoonnummer opgegeven, omdat ik een eerste contact niet telefonisch wilde, maar via de mail (zwart op wit). Ook omdat ik geen familie was en ik geen rechtelijke belangen had. Op 18 januari heb ik een vraag gesteld, 21 januari is mijn vriendin overleden door de alcohol en op  07-03-2019 kreeg ik pas een mail dat ik telefonisch niet bereikbaar was. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak, veel mensen die een GGZ achtergrond hebben, willen liever niet telefonisch benaderd worden. Mijn vriendin was niet te redden geweest, maar ik zal niet snel meer informatie aanvragen bij deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Interventie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.