Waardering van GGZ Interventie - Amsterdam op 1 april 2019

3.7
  • Verslavingen

GGZ interventie is een zeer slechte organisatie. In plaats van zich te verplaatsen in de mens achter het verhaal vinden zij het noodzakelijk om hun behandel methode om jou te projecteren. Ik kreeg nadrukkelijk het gevoel, zo aan het eind van het jaar, we hebben onze quota nog niet gehaald en we hebben nog een plek in de kliniek in het buitenland, dat men vooral bezig was om mij daarheen te praten dan naar het verhaal te luisteren en de persoonlijke omstandigheden. Daarnaast zeggen ze dat ze een kostenlose intake doen, dat is uiteindelijk niet waar. Immers zij declareren bij de zorginstelling tenminste 400 -800 minuten wat wel van je eigenrisico afgaat. Het kost alleen niets als je eigenrisico volledig is verbruikt!

Bent u of werkt u voor GGZ Interventie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.