Waardering van GGZ Interventie Amsterdam - Amsterdam op 29 maart 2019

3.7
  • Verslavingen

GGZ interventie is een zeer slechte organisatie. In plaats van zich te verplaatsen in de mens achter het verhaal vinden zij het noodzakelijk om hun behandel methode om jou te projecteren. Ik kreeg nadrukkelijk het gevoel, zo aan het eind van het jaar, we hebben onze quota nog niet gehaald en we hebben nog een plek in de kliniek in het buitenland, dat men vooral bezig was om mij daarheen te praten dan naar het verhaal te luisteren en de persoonlijke omstandigheden. Daarnaast zeggen ze dat ze een kostenlose intake doen, dat is uiteindelijk niet waar. Immers zij declareren bij de zorginstelling tenminste 400 -800 minuten wat wel van je eigenrisico afgaat. Het kost alleen niets als je eigenrisico volledig is verbruikt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Interventie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.