Waardering van GGZ Interventie Amsterdam - Amsterdam op 2 mei 2020

1.0

Het is een absolute flop! De manier hoe ik ben bejegend is beneden alle peil, werd als donderslag bij heldere hemel weggestuurd. Alles behalve proffesioneel is deze instantie.Naar mijn inziens zijn is Ggz interventie is de aller slechtste kliniek

Reactie van/namens Verslavingszorg GGZ Interventie Amsterdam - Amsterdam

Wij vinden het gemeend jammer dat je geen prettige ervaring met ons hebt gehad. Wij doen onze best de beste zorg te geven. Verslaving is een hardnekkige en chronische ziekte, en behandeling hiervoor is zeer intensief en vereist veel zelfreflectie en bereidheid om te veranderen. Niet iedereen komt met dezelfde verwachtingen in behandeling, en het kan erg moeilijk zijn om teleurstellend nieuws van het behandelteam te ontvangen als je ergens anders op had gehoopt. Herstel blijft mogelijk voor iedereen, en we hopen oprecht dat je ook zonder ons de weg naar herstel blijft bewandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGZ Interventie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.