Hervitas

Verslavingszorg

Huis ter Heideweg 14 3705 LZ Zeist

Waardering van Hervitas - Zeist op 21 mei 2019

Hervitas,Is een organisatie die zeer intensief is, en het probleem bij de bron aanpakt. Na meerdere keren hulp gezocht te hebben met andere gokverslaving instellingen steekt Hervitas boven kop en schouder uit. Ik kan iedereen Hervitas aanraden die te kampen heeft met gokverslaving. Gokverslaving is een grijpende en heftige verslaving die jou en anders mans leven letterlijk kan ruïneren. Voor de mensen die twijfelen om zich aan te sluiten / aan te melden, wees niet geschaamd ‘ je zal er een beter mens door voelen & beter mens van worden ’ Ik stond aan de rand om letterlijk alles kwijt te raken, maar door mezelf volledig bloot te geven en mijn volle inzet te tonen. Voel ik mij nu een beter mens. Het leven na Hervitas, is moeilijk maar je krijg genoeg handvaten om jezelf te herkennen en ermee leren om te gaan. Zodat je terug kan kijken dat gokken o.a een vlucht gedrag is en was. Mijn volledige complimenten voor Hervitas met name Fred & Sergé

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hervitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.