IrisZorg, Verslavingsbehandeling regio Ede

Verslavingszorg

Noordelijke Spoorstraat 15 6711 NJ Ede
Deze locatie is onderdeel van IrisZorg

Waardering van IrisZorg, Verslavingsbehandeling regio Ede - Ede op 28 september 2017

Onze zoon is in ede geweest. Heel slechte zorg en dat is zacht uitgedrukt. Een instelling om te mijden. Geldt overigens voor enkele medewerkers niet. Systeemtherapie is regelrechte ramp. Heel veel beloven maar niets doen

Reactie van/namens Verslavingszorg IrisZorg, Verslavingsbehandeling regio Ede - Ede

Beste meneer/mevrouw,

Erg vervelend om te horen. Als u wilt kunt u een klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris (klachtenfunctionaris@iriszorg.nl of 088-6061978). We willen het beste voor onze cliënten en we willen ons ook voortdurend verbeteren. Daarom gaan we graag met u in gesprek.

Met vriendelijke groeten,

Mireille Molenhuis
Communicatie
IrisZorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IrisZorg, Verslavingsbehandeling regio Ede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.