Waardering van Jellinek, locatie: Arthur van Schendelstraat - Utrecht op 4 december 2019

9.7
  • Verslavingen

De manier van contact maken zou wat mij betreft beter kunnen. Het berichten sturen via Karify heb ik als omslachtig ervaren, eveneens het wijzigen van afspraken gaat naar mijn mening via een omweg en het zou prettig zijn als dit directer zou kunnen. Ik ben zeer tevreden over de hulp die mij geboden is en de manier waarop ik geholpen ben. Met name Sahin Adigüzel ontvangt deze lof. De manier waarop hij mijn probleemvraag heeft begrepen, heeft geluisterd en heeft gehandeld vond ik bijzonder prettig en aangenaam. Als ik Sahin als mijn reguliere psych zou kunnen krijgen zou ik er voor tekenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jellinek, locatie: Arthur van Schendelstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.