Waardering van Jellinek, locatie: Arthur van Schendelstraat - Utrecht op 9 augustus 2018

8.5
  • ADHD

Goede behandeling gehad met de gedragstherapie.Heb ook nog met een geestelijk verzorger aan mijn rouwverwerking kunnen werken.dat is heel fijn geweest.Vind het rookbeleid wat minder omdat ik ook de overgang zat met het rookbeleid,in het begin van mijn behandeling op de abc straat mocht je nog roken en in het st antonius ziekenhuis niet meer.En omdat ik ook niet ben ingelicht van te voren vond ik dat moeilijk.Maar heb het uit kunnen zitten dat had ik wel over voor mijn behandelingen.En ik had liever wel wat meer ervaringsdeskundige gezien op de groepen en therapieën waar wij nog van kunnen leren.De psychologen vond ik de therapieën goed geven.Ze legde alles goed uit en hielpen je echt goed zowel in groepsverband als individueel.Maar ervaringsdeskundige kunnen je wat beter leren met de trek om te gaan.De groepswerkers en verpleegkundige waren aardig en helpen je zover ze kunnen.Alhoewel de communicatie met clienten wel wat beter kon over wat er besproken word achter de schermen als ze ergens mee bezig waren voor een cliënt.Wat meer terugkoppelingen bedoel ik daarmee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jellinek, locatie: Arthur van Schendelstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.