Waardering van Jellinek, locatie: Jacob Obrechtstraat - Amsterdam op 14 november 2019

9.8
  • Verslavingen

Er wordt door de medewerkers van de Jellinek leuk omgegaan met de cliënten, alleen worden er tijdens de opname veel activiteiten georganiseerd voor de " gezonde" cliënten. Als je slecht ter been bent is er weinig te doen qua activiteiten dan moet je het alleen zien te redden. En nog een nadeel is dat je dan buiten de boot valt. En dat vind en vond ik erg jammer. Verder kan je echt 100% rekenen op alle medewerker(sters). Er wordt wel ontzettend veel voedsel weg gegooid en liggen de behandelaars soms niet op 1 lijn. Verder ben ik persoonlijk erg tevreden en hoop ik dat ik zonder terug val verder kan leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jellinek, locatie: Jacob Obrechtstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.