Waardering van JellinekMinnesota, locatie: Laan van de Helende Meesters - Amstelveen op 3 mei 2015

9.2
  • Verslavingen

Ben hier 8 weken in behandeling geweest naar volle tevredenheid. Wat ik niet durfde te verwachten is gebeurt. Ik wil niet meer gebruiken. Ben al in verschillende andere klinieken geweest met altijd hetzelfde resultaat. Zodra ik buiten was weer gebruiken. Nu is dat heel erg anders. Heb gezien wat ik aangericht heb. Weet dat ik het verleden moet laten rusten. Richt me nu op vandaag. En een mooie toekomst. Kliniek is vrij nieuw en dus zijn de voorzieningen modern. Het twaalf stappen programma helpt mij naast het stoppen met gebruiken verder in mijn leven. Geeft mij kracht hoop en liefde voor mij, mijn omgeving. Dank jullie voor deze mooie nieuwe kans.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor JellinekMinnesota, locatie: Laan van de Helende Meesters? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.