Waardering van Novadic-Kentron, locatie Breda, Verlengde Poolseweg - Breda op 6 augustus 2018

1.7
  • Verslavingen

Vanaf mei t/m medio augustus 2018 heeft mijn partner 3 mnd. intern verbleven bij N.K. te Breda, loc. Verlengde Poolseweg, afdelingen Detox en Diagnostiek. Tijdens deze periode is er niets gedaan aan behandeling, alleen detox. Er zijn geen evaluatiemomenten geweest, geen mededeling van ontslag, niets. Na 3 mnd. stond mijn partner ineens voor mijn/onze voordeur zonder enige vorm van mededeling, overleg. Toen ik verbaasd contact zocht met de instelling en betreffende locatie, was het antwoord dat dit "de verantwoordelijkheid van de patiënt was". Patiënt is naar huis gestuurd zonder behandelplan, dit moet op een later tijdstip op een andere locatie van N.K. besproken gaan worden. Al met al een erg onbevredigend gang van zaken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Novadic-Kentron, locatie Breda, Verlengde Poolseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.