Ready For Change

Verslavingszorg

Hartmanstraat 11 3012 VA Rotterdam

Waardering van Ready For Change - Rotterdam op 21 juni 2018

Verslavingen

Ik heb de 5 dagen per week, 8 weken lange behandeling gedaan en ben zeer tevreden omdat ik op vele momenten het gevoel heb gehad dat ik gehoord en gezien bent. Door halverwege de behandeling een EMDR (traumaverwerking) te hebben mogen ervaren is er echt iets los gekomen in mij en dat heeft geholpen met mijn herstel van de ziekte verslaving. Ook de setting van cliënten bij elkaar in een groep samen met professionele behandelaars en ervaringsdeskundigen heeft mij goed gedaan. Goed voorbeeld is het elke week met elkaar weekdoelen verzinnen en gestimuleerd worden daaraan (met vallen en opstaan uiteraard) te werken. Ik zou deze behandeling iedereen die worstelt met verslaving aanraden. Ik kwam somber binnen en heb tevreden, verbonden en blij de behandeling afgesloten.

Reactie van/namens Verslavingszorg Ready For Change - Rotterdam

Hartelijk dank voor uw reactie en positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zich gehoord heeft gevoeld en dat u zo tevreden bent over uw behandelaren.

Met vriendelijke groet,
Ready For Change

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ready For Change? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.