Waardering van Ready For Change - Rotterdam op 23 februari 2018

8.3
  • Verslavingen

Je wordt lid van de 'familie', voel je je snel op je gemak en is er veel persoonlijk contact. Daarentegen is men streng in de handhaving van de geldende regels. Dit ervaar ik alleen maar als zeer positief.Er zijn verschillende begeleiders met vanzelfsprekend verschillende karakters. Met de een klikt het wellicht beter dan met de ander, maar gezamelijk hebben ze hetzelfde doel: jouw helpen! En dat doen ze heel goed. Er zij zelfs deelnemers die geregeld terugkomen, in positieve zin. Als je een verslaving hebt en je wilt er echt mee aan de slag, dan raad ik u RFC zeker aan.

Reactie van/namens Verslavingszorg Ready For Change - Rotterdam

Fijn te horen dat u zich thuis heeft gevoeld bij ons en dat u zich zo goed geholpen voelt. Dit is waar we het voor doen. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Met vriendelijke groet,
Ready For Change

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ready For Change? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.