Rodersana kliniek

Verslavingszorg

Oerlesedijk 1 5688 GV Oirschot
Deze locatie is onderdeel van Rodersana

Waardering van Rodersana kliniek - Oirschot op 14 januari 2021

Verslavingen

Als eerste keer opgenomen en volledig gemotiveerd had ik me verdiept in hun werkwijze en programma en dit sprak me aan. Echter is het tegengevallen. Ik kwam wanneer er een vrij nieuw team was, die overwegend nog geen ervaring of affiniteit bezaten om te kunnen sturen. De detox die verplicht is, ongeacht de status van binnenkomst was een tegenvaller. Het behandelprogramma nog meer. Als je op zoek bent naar dagbesteding is dit prima, mocht je gemotiveerd zijn om een basis te leggen naar een nieuwe ik, ben je afhankelijk van het niveau van de groep. Er is veel begeleiding tijdens de sessies en verslaglegging volgens het boekje, maar dit wordt niet opgepakt door de therapeuten. Als cliënt dien je zelf je behandeling te sturen en mede cliënten aan te sporen om er het maximale uit te halen. Abstinent zijn en een geringe theorie is het maximaal haalbare. Ambulant vervolg is niet intensief. Mooi begin maar geen life changer. Wel een fijne omgeving

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rodersana kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.