Spoor6

dinsdag
woensdag

Waardering van Spoor6 - Bussum op 8 februari 2021

Verslavingen

Ik kan iedereen die een verslaving heeft spoor 6 aanraden. Ik werd ontzettend snel en vriendelijk geholpen. Ze onderscheiden zich echt door de korte wachttijden en de warmte van de behandelaars. Je wordt er als persoon behandeld en je voelt je geen nummertje. Doordat de behandeling niet alleen gefocust is op de verslaving an sich, heb ik nu mijn onderliggende problemen ook kunnen aanpakken, waardoor het nu veranderd is van dat ik niet meer mag gebruiken naar dat ik niet meer hoef te gebruiken. Ze denken met je mee, nemen alle (administratieve) zorgen uit handen waardoor je je echt kan focussen op de behandeling en hebben mij ook geholpen met de vervolg stappen zodat ik weer kan reïntegreren in de maatschappij. Ik heb de dagbehandeling van 2 weken gevolgd en 6 weken in de kliniek in Portugal. Beide hebben de kijk op mijn leven totaal veranderd. Ik ben sindsdien clean van zowel mijn alcohol verslaving als mijn eetstoornis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spoor6? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.