Stichting Connection SGGZ

Verslavingszorg

Nachtegaallaan 3 5613 CM Eindhoven

Waardering van Stichting Connection SGGZ - Eindhoven op 5 februari 2021

Verslavingen

Ikzelf ben zeer tevreden met hoe mijn behandeling verlopen is. Ik ben 53 jaar oud Ik heb 38 jaar constant gebruikt en dan ook alle middelen die er voorhanden zijn. In mijn leven heb ik diverse trauma,s opgelopen , ik ben misbruikt en mishandeld. Op vroege leeftijd heb ik beide ouders verloren. Deze trauma,s zijn op een zeer professionele aangepakt . Door middels van emdr therapie. Het behandelteam van connection is zeer professioneel en de werknemers zijn vakkundige mensen op hun gebied. ik kan de manier van hun aanpak zeer aanbevelen voor de andere verslavingszorg instanties. Het team is zorgvuldig samengesteld en bestaat uit lieve betrouwbare mensen. Ik heb 9 weken in 1 van hun klinieken mogen verblijven. En heb er de volste vertrouwen in dat ik de juiste behandeling heb gekregen om mijn verdere leven zonder middel kan doorlopen. Ik zie de toekomst zeer zonnig tegemoet en kan dit iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Connection SGGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.