Logo Triora - Den Haag

Telefoon 088-3583741

98% beveelt deze zorginstelling aan

• 6.5

14 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon snel terecht, prettige behandeling, komt jezelf tegen. Heb door de slechte hygiëne (van het bed waar ik in sliep) schurft opgelopen.

geplaatst op 15 oktober 2019

Bedankt voor uw waardering op Zorgkaart Nederland. Wat vervelend om te horen dat u schurft heeft opgelopen en wij waarderen deze...

9 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

alle positieve medewerking van alle medewerkers. groepsgebeuren erg fijn door vele [andere] ervaringen

geplaatst op 9 oktober 2019

Wat fijn te lezen dat u zo positief bent over uw ervaring met Triora. Dank dat u dit wil delen op Zorgkaart Nederland. Veel...

• 8.3

7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het is goed. Een hele goede kliniek.Zeer goede begeleiding.

geplaatst op 7 oktober 2019

Hartelijk dank voor uw positieve woorden!

30 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Veel rust gekregen, veel dingen zijn op hun plaats gevallen, het heeft mij erg gemotiveerd om weer iets van het leven te maken.

geplaatst op 30 september 2019

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. Fijn te lezen dat u weer gemotiveerd geraakt bent om iets van het leven te maken.

• 8.2

Prima kliniek

geplaatst op 30 september 2019

Bedankt voor uw positieve waardering.

30 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De beste stap in mijn leven.

geplaatst op 30 september 2019

Hartelijk dank voor uw positieve waardering.

• 9.2

19 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede behandeling gehad. In 7 weken tijd veel geleerd. Mooie omgeving waar je tot rust kunt komen.

geplaatst op 20 september 2019

Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Goed om te horen dat u tevreden bent over uw behandeling bij Triora. We wensen u het...

• 8.7

18 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb uit deze behandeling voor mijzelf kunnen halen wat ik nodig had. Ik ben er heel tevreden over en het geeft mij vertrouwen voor de toekomst.

geplaatst op 19 september 2019

Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en eruit heeft kunnen halen wat u nodig had. We...

• 8.5

13 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik raad iedereen aan om voor deze kliniek te gaan!

geplaatst op 13 september 2019

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback en goed beoordeling!

2 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben door de behandeling beter naar mezelf leren kijken, waar ik wel en niet goed aan doe. Het programma is wel veel, zorg voor een goede balans.

geplaatst op 2 september 2019

Hartelijk dank voor uw bericht op Zorgkaart Nederland! Wat fijn dat u beter naar uzelf heeft leren kijken door de behandeling. U...

28 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dit was mijn beste besluit ooit in mijn leven. Ik heb de juiste behandeling gehad die ik heb kunnen wensen.

geplaatst op 28 augustus 2019

Een beter compliment kunnen wij niet krijgen. Dank u wel en heel fijn te lezen dat u zo goed geholpen bent.

• 8.2

23 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede inzet vanuit Triora, ik ben ze dankbaar. Bedankt!

geplaatst op 23 augustus 2019

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de behandeling bij Triora ! Hartelijk bedankt voor de goede waardering.

8 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dit waren de 7 best besteedde weken van mijn leven. Wat beter kan is de onderlinge communicatie tussen de begeleiders van de vroege naar de avonddienst en strakker houden aan reglementen.

geplaatst op 8 augustus 2019

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om deze positieve waardering op Zorgkaart Nederland te plaatsen. Wij zullen uw...

• 7.2

7 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

de ervaring over het algemeen was goed, de meeste begeleiders spreken uit ervaring wat bij mij enorm hielp om de stof makkelijker te doorgronden.

geplaatst op 7 augustus 2019

Dank voor uw waardering op Zorgkaart. Fijn dat u wat had aan de eigen ervaring van begeleiders.

• 8.3

7 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Na een 7 weeks traject onwijs veel inzichten gekregen. zowel op verslaving als persoonlijk gebied(trauma verwerking). fijne locatie en zorgzame medewerkers. en een over het algemeen heel fijne...

geplaatst op 7 augustus 2019

Dank u wel voor uw positieve waardering. Ook heel fijn te horen dat het u heeft geholpen uw trauma te verwerken.

• 1 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

geweldige mensen mooie omgeving heel goed behandelplan fijne kamer

geplaatst op 1 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw positieve waardering!

• 9.7

30 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Triora heeft me heel erg geholpen in mijn herstel, heb mezelf teruggevonden en weet dat ik het belangrijkste ben. Ik ben ze ontzettend dankbaar, door open vertrouwelijke sfeer en de emotionele steun.

geplaatst op 30 juli 2019

Hartelijk dank voor uw waardering en het delen van uw ervaring. Wij wensen u het alleberste.

22 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima instituut, zeer betrokken medewerkers, uitstekende accomodatie, maar bovenal: Zeer effectief !

geplaatst op 22 juli 2019

Hartelijk dank voor uw positieve reactie op Zorgkaart Nederland. Wat fijn dat u zo tevreden bent!

• 9.8

19 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een intensief en individueel passend programma wordt afgewisseld met ontspanning en rust in een mooie bosrijke omgeving. De leiding is compassievol maar streng wanneer nodig, en zeer professioneel....

geplaatst op 22 juli 2019

Dank voor uw mooie woorden en waardering op Zorgkaart Nederland.

• 9.2

15 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

hele goede kliniek goede begeleiders en pakken van alle problemen aan waar je mee te maken hebt hele goede handvaten meegekregen voor de toekomst

geplaatst op 15 juli 2019

Wat fijn om te horen, dank u voor uw positieve waardering.