Triora, polikliniek Den Haag

Verslavingszorg

Monsterseweg 65 2553 RH Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Triora

Waardering van Triora, polikliniek Den Haag - Den Haag op 28 december 2020

Na een rockbottom op alcohol in januari heb ik de beste 7 weken in februari en maart 2020 in Triora mogen meemaken. In het mooie pand rustig gelegen in de bossen heb ik onder begeleiding van professionele medewerkers waarvan veel ervaringsdeskundigen heel wat geleerd. Ik zat in een hele leuke groep medebewoners, en omdat je zo diep al je lief en leed met elkaar deelt werd dit een hele hechte groep waar ik lang na m’n kliniek tijd nog veel aan heb gehad. Als je er zelf van overtuigd bent dat je echt van je verslaving af wilt ongeacht je middel, en je totaal openstelt en overgeeft aan het programma van Triora zul je een heel eind kunnen komen. Het waren voor mij de 7 beste weken van dit jaar waar ik met veel plezier aan terug denk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Triora, polikliniek Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.