Trubendorffer, locatie Den Bosch

Verslavingszorg

Oranje Nassaulaan 5 5211 AR 's-Hertogenbosch
0800-999 999 8 (intake), 073-2053053
Deze locatie is onderdeel van Trubendorffer
Openingstijden
vrijdag
zaterdag
zondag
7:00 - 22:00

Waardering van Trubendorffer, locatie Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 13 juni 2021

N.v.t.

Verslavingen

Al tijdens de intake merkte ik dat mijn probleem heel serieus werd genomen. Alles ging verrassend snel. Ik was eerst bij een andere instelling aangemeld, maar daar hadden ze mijn aanmelding nog niet eens in behandeling toen ik bij Trubendorffer al meteen een afspraak kon krijgen. (Ik moest me wel meteen afmelden bij die andere instelling.) Mijn behandelaar was heel inlevend en zeer deskundig, evenals de regiebehandelaar. Het duurde wel even voordat ik me in de groepen op mijn gemak voelde, want die waren online en steeds in andere samenstelling, maar toen ik me daar overheen had gezet vond ik het prettig om ervaringen van anderen te horen en lastige dingen te delen. Ik heb me vanaf de eerste tot de laatste dag goed gezien en gehoord gevoeld en heb naar mijn idee genoeg bagage gekregen om me te wapenen tegen moeilijke momenten, die gegarandeerd gaan komen. Het idee dat ik terug kan als het misgaat vind ik rustgevend, ik hoop dat het niet nodig zal zijn. Trubendorffer, veel dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trubendorffer, locatie Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.