Trubendorffer, locatie Den Bosch

Verslavingszorg

Oranje Nassaulaan 5 5211 AR 's-Hertogenbosch
073-2053053, 0800-9999998 (intake)
Deze locatie is onderdeel van Trubendorffer
Openingstijden
maandag
dinsdag
woensdag
7:00 - 22:00

Waardering van Trubendorffer, locatie Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 17 maart 2020

Verslavingen

Ik kwam bij Trubendorffer aan voor voor mijn 4e traject in de verslavingszorg. Vanaf het begin af aan is het prettig verlopen, er waren vruchtbare groepsessies en mijn 1op1 sessies met Dhr Stef van Bijsterveld waren bij tijden zwaar maar daardoor doeltreffend effectief. Vanaf dag een abstinentie kunnen behouden en nu een maand na einde behandeling met vertrouwen de toekomst in. heb ik zelf gedaan, maar wel met professionele hulp. Ik ben Trubendorffer met name dankbaar voor hun geduld met mij in het begin van de groepsessies, ik moest leren en ze hebben me de passende hulp en tijd gegeven. Ook met mijn toekomst waren ze begaan, dankzij nieuw opgedane inzichten is er ook van mijn kant bereidwillendheid en vertrouwen in vervolgtrajecten en verdere persoonlijke ontwikkeling. Al met al kijk ik terug op de behandeling die ik nodig had en nog vaak met plezier aan terug zal denken.. mijn nieuwe leven begon bij Trubbendorfer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trubendorffer, locatie Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.