Trubendorffer, locatie Den Bosch

Verslavingszorg

Oranje Nassaulaan 5 5211 AR 's-Hertogenbosch
073-2053053, 0800-9999998 (intake)
Deze locatie is onderdeel van Trubendorffer
Openingstijden
donderdag
vrijdag
zaterdag
7:00 - 22:00

Waardering van Trubendorffer, locatie Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 1 januari 2021

Trübendorfer heeft mij zeer vakkundig begeleidt in mijn strijd definitief af te rekenen met mijn cannabis-verslaving. Ze werken met verschillende instrumenten om de klus succesvol te klaren. Persoonlijk contact wordt als zeer belangrijk gezien! Ik heb mijn persoonlijke begeleider dan ook als zeer professioneel maar gelijk ook als heel menselijk ervaren. Gedurende de behandeling was ruimte om nagelang behoefte en mogelijkheden, de contactmomenten op verschillende manieren in te vullen. Hierbij waren afspraken op locatie mogelijk maar ook per telefoon en/of beeldbellen. Contact met lotgenoten in meetings zorgt voor begrip en saamhorigheid. Het geeft je sterk het gevoel niet alleen met soortgelijke problemen te worstelen. Dit aspect wordt dan ook zeker gestimuleerd vanuit Trübendorfer, en blijft altijd toegankelijk. Daarnaast hanteert Trübendorfer een breed toepasbaar, prettig en laagdrempelig ontwikkeld, software-hulpprogramma wat zorgt voor bewustwording. Dit adres levert kwaliteit !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trubendorffer, locatie Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.