Trubendorffer, locatie Nijmegen

Verslavingszorg

St. Annastraat 6 6524 GA Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Trubendorffer
Openingstijden
zaterdag
zondag

Waardering van Trubendorffer, locatie Nijmegen - Nijmegen op 7 september 2019

Verslavingen

Trubendorffer heeft mijn visie compleet veranderd. Ik besef me heel goed dat ik de successen die ik heb bereikt hoofdzakelijk aan mezelf te danken heb, maar zonder de expertise van mijn therapeut en het programma van Trubendorffer was ik nooit tot de inzichten gekomen die ik nu heb! Iedere dag is een beloning en een feest, en motiveert enorm! Zelfs nu het traject is afgelopen blijf ik de kennis en technieken toepassen, deze helpen mij en zijn goud waard. Ik herken gedragskenmerken beter, heb geleerd waar deze vandaan komen en hoe ermee om te gaan. Ook blokkades, onzekerheden en overige psychysche belememeringen heb ik leren herkennen en in grote mate leren beheersen en/of relateren aan bepaalde signalen en situaties. Ik heb leren inzien dat verslaving niet iets is wat je moet uitbannen of negeren, je moet het leren accepteren en recht in de ogen aan durfen kijken, pas dan zie en herken je de valkuilen en triggers in jezelf en je dagelijks leven! Zonder die herkenning, acceptatie en de niet stagnerende wil om uit mijn misere te komen was ik niet gekomen tot het punt dat ik dankzij het traject heb bereikt. Ik ben enorm veranderd, ik had echt niet verwacht dat een traject van 3 maanden een dergelijk lifechanging effect kon hebben, bedankt Trubendorffer, mochten jullie ooit een motivational speaker nodig hebben dan ben ik jullie man!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trubendorffer, locatie Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.