Trubendorffer, locatie Utrecht

Verslavingszorg

Mariaplaats 23 3511 LK Utrecht
030-7740777, 0800-9999998 (intake)
Deze locatie is onderdeel van Trubendorffer
Openingstijden
donderdag
vrijdag

Waardering van Trubendorffer, locatie Utrecht - Utrecht op 1 juni 2021

Verslavingen

De behandeling van Trubendorffer sloot volledig aan bij mijn verslaving. Zonder deze vorm van intensieve hulpverlening, waar méér dan genoeg persoonlijke aandacht is, maar waar ik ook gewoon thuis kon blijven wonen en mijn dagelijkse werk kon continueren, had ik nooit zo kunnen herstellen als ik nu heb gedaan. Natuurlijk, de eerste stappen richting het vragen om hulp bij problematiek waar zo'n stigma op heerst zijn enorm groot, maar bij Trubendorffer doen ze echt hun best om deze drempel zo klein mogelijk te maken (dmv contact met ervaringsdeskundigen en de startersgroepen). Hier wordt niemand veroordeeld, maar met aandacht zorg gegeven voor hen die dat nodig hebben. Ik dacht dat ik de enige was met mijn verslaving, maar sinds de behandeling hoef ik mij niet meer eenzaam te voelen door het contact dat ik met lotgenoten heb opgedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trubendorffer, locatie Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.