Verslavingszorg Noord Nederland, locatie Leeuwarden

Verslavingszorg

Oostergoweg 6 8932 PG Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Verslavingszorg Noord Nederland

Waardering van Verslavingszorg Noord Nederland, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 30 maart 2019

Verslavingen

Chaotisch en rommelig. Veel wisseling van begeleiders geeft geen vertrouwen en wordt als zeer vervelend ervaren.  Kennis mbt verschillende medicatie en wisselwerking is onder de maat. Gelijkwaardigheid is ver te zoeken en zij bepalen wat wel/niet goed voor je is. Het gevoel een nummer te zijn wordt hierdoor alleen maar versterkt.

Reactie van/namens Verslavingszorg Verslavingszorg Noord Nederland, locatie Leeuwarden - Leeuwarden

U heeft op 1 april 2019 een negatieve waardering over onze locatie Oostergoweg 6 Leeuwarden op Zorgkaart Nederland gegeven. Dat u een negatieve ervaring heeft gehad is uiteraard heel naar voor u. Wij hebben via de redactie geprobeerd met u in contact te komen, maar u hebt laten weten geen contact te willen hierover. Wij kunnen nu helaas geen verdere actie ondernemen.
Wij hopen dat u alsnog contact wilt opnemen zodat wij iets kunnen doen met uw feedback.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verslavingszorg Noord Nederland, locatie Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.