Vincent van Gogh, Verslavingszorg Venlo

Verslavingszorg

Tegelseweg 210 5912 BL Venlo
Deze locatie is onderdeel van Vincent van Gogh, Verslavingszorg

Waardering van Vincent van Gogh, Verslavingszorg Venlo - Venlo op 29 januari 2019

Verslavingen

Ik ben eigenlijk over alles heel tevreden. Het enige nadeel vond ik dat ik lang moest wachten tot ik bevestiging kreeg wanneer ik zou kunnen starten met de dagbehandeling na de detox.  Dit heb ik pas op de detox te horen gekregen en had ik graag van te voren al duidelijkheid over gehad.Voor de rest ben ik heel zeer tevreden met de behandeling, de aandacht die de medewerkers voor mij hebben gehad en om een goed behandelplan voor mij te maken voor mijn verslaving en hulpvraag.Het eten op de detox is heel erg lekker en ga ik zeker missen haha, ook de slaapkamers zijn fijn met goede bedden en een eigen douche en toilet op de slaapkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vincent van Gogh, Verslavingszorg Venlo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.