Waardering van Vincent van Gogh, Verslavingszorg Venlo - Venlo op 8 mei 2018

8.7
  • Verslavingen

Mijn ervaringen bij ggz Venlo zijn erg goed, de medewerkers zijn zeer bekwaam en verstaan hun vak goed.graag had ik van te voren wat meer informatie gehad over het hoe en wat maar mijn opname was plotseling dus ben ter plekke goed ingelicht over het hoe en wat en de afdelingsregels. De kamers zijn voorzien van een eigen badkamer en bieden verder een goede privacy. De bedden slapen goed. Verder is het gebouw in de zomer erg warm in verband met het platte dak en de vele ramen die er in zitten, verder is er een binnenplaats waar je lekker buiten kunt zitten. Er wordt elke dag een flinke wandeling gemaakt. Ook mag je twee keer in de week bezoek ontvangen op woensdag en op zondag. Mijn ervaringen bij deze zorginstelling zijn zeer goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vincent van Gogh, Verslavingszorg Venlo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.