Waardering van Zuyderwende - Heerlen op 22 mei 2020

8.7
  • Verslavingen

De beste keuze die ik in mijn leven heb gemaakt was om bij Zuyderwende de dringende hulp te vragen die ik nodig had! Dankzij het therapeutisch traject dat ik bij hun heb gevolgd bekijk ik mijn toekomst weer op een positieve manier. Ik heb jarenlang met mijn verslavingen gevochten en had dat gevecht bijna verloren. Ik mag wel zeggen dat deze therapie mijn leven heeft gered en ik hoop dat ik nooit meer naar mijn middelen teruggrijp. Ik heb mijn leven een andere wending kunnen geven onder begeleiding van het zeer deskundig en uiterst gekwalificeerd team van Zuyderwende. Niet alleen mijn verslavingsproblematiek is behandeld maar ook bij de daarmee samenhangende overige problematiek hebben zij mij geholpen, waardoor ik een beter inzicht heb verkregen in mijn functioneren en heb geleerd hoe daarmee om te gaan. Ik wil hierbij dan ook mijn dank uitspreken naar het behandelteam van Zuyderwende!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderwende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.